سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مبارز

همه با هم در جهاد روز قدس

گردانهای القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس تداوم استمرار در برابر اشغالگران را اعلام نمود

در بیانیه این گردانها که نسخه ای از آن در اختیار خبرنگار خبرگزاری قدس ( قدسنا) در غزه قرا گرفت آمده است: در آستانه روز جهانی قدس فرزندان قدس از قضیه قدس شانه خالی می کنند... در آستانه روز جهانی قدس توطئه ها علیه امت عربی و اسلامی بویژه در عراق، فلسطین، صومالی و افغانستان افزایش یافته است اما به رغم همه این توطئه ها ما همچنان قدرتمند هستیم و معتقدیم این دشمن ترسو بسیار ضعیفتر از آنچیزی است که تبلیغ می کند.
در این بیانیه تاکید شده است: قدس امروز و در آستانه روز قدس تحت آتش اشغالگران قراد ردارد و به صاحبان اصلی اش اجازه داده نمی شود در صحن مسجد الاقصی نماز بپا دارند.
براساس این بیانیه گردانهای القدس اعلام کردند: در روز جهانی قدس مسلمانان و موحدان امت عربی و اسلامی را به کمک برای آزادی قدس فرامی خوانند آیا پاسخگویی است.
ما خوب می دانیم که یهودیان با شیوه های سرکوبگرانه به کوج اجباری مردمانمان اقدام کردند اما به آنها می گوییم ما اینجا باقی خواهیم ماند و از یک وجب خاکمان عقب نشینی نخواهیم نمود

یادمان باشد بنیانگذار روز قدس امام راحل میباشد